Dream Dress
REKLAMAČNÝ PORIADOK - Požičovňa spoločenských šiat
Prevádzka: DREAM DRESS
Adresa: Rázusova 11 , 977 01 Brezno
I. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
• Tento Reklamačný poriadok upravuje vzťahy medzi Jana Kúdelková DREAM DRESS, IČO: 41968441, DIČ: 1075444348 (ďalej len "Predávajúci") a zákazníkmi (ďalej len "Kupujúci") pri uplatňovaní práv zo zodpovednosti za vady predaných šiat a doplnkov (ďalej len "Tovar") a poskytnutých služieb (ďalej len "Služby").
• Tento Reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou Všeobecných obchodných podmienok Predávajúceho a je zverejnený na www.dreamdress.sk a v priestoroch prevádzky.
II. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY
• Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má Tovar pri jeho prevzatí Kupujúcim. Pri predaji použitých šiat a doplnkov Predávajúci nezodpovedá za vady, ktoré vznikli ich použitím alebo opotrebením.
• Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má Kupujúci právo, aby bola bezplatne, riadne a včas odstránená. Predávajúci je povinný vadu odstrániť bez zbytočného odkladu.
• Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni riadnemu užívaniu veci, má Kupujúci právo na výmenu Tovaru za nový alebo na primeranú zľavu z kúpnej ceny.
• Ak ide o inú neodstrániteľnú vadu, má Kupujúci právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny.
• Ak vady Tovaru predstavujú podstatné porušenie zmluvy, má Kupujúci právo od zmluvy odstúpiť.
• Pri požičiavaní šiat a doplnkov Predávajúci zodpovedá za ich stav v čase odovzdania Kupujúcemu. Kupujúci je povinný si stav požičaných šiat a doplnkov pred ich prevzatím skontrolovať.
III. UPLATNENIE REKLAMÁCIE
• Kupujúci je povinný uplatniť reklamáciu u Predávajúceho bez zbytočného odkladu po zistení vady, najneskôr však v záručnej dobe. Záručná doba na nový tovar je 24 mesiacov. Záručná doba na použité šaty a doplnky sa stanovuje individuálne pri predaji.
• Reklamáciu je možné uplatniť písomne alebo osobne v prevádzke Predávajúceho.
• Kupujúci je povinný pri uplatnení reklamácie predložiť doklad o kúpe tovaru alebo poskytnutí služby (napr. pokladničný blok, faktúru).
• Kupujúci je povinný v reklamácii uviesť popis vady, dôvod reklamácie a požadovaný spôsob vybavenia reklamácie.
• Predávajúci je povinný vydať Kupujúcemu písomné potvrdenie o prijatí reklamácie.
IV. VYBAVENIE REKLAMÁCIE
• Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 dní od jej uplatnenia, ak sa Predávajúci s Kupujúcim nedohodne inak.
• výsledku reklamácie Predávajúci informuje Kupujúceho písomne alebo telefonicky.
• Ak je reklamácia oprávnená, Predávajúci je povinný vadu odstrániť, vymeniť tovar, poskytnúť primeranú zľavu z ceny alebo vrátiť kúpnu cenu v závislosti od charakteru vady a požiadavky Kupujúceho.
• Ak je reklamácia neoprávnená, Kupujúci je povinný uhradiť Predávajúcemu náklady spojené s vybavením reklamácie.
V. ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV
• V prípade, že Kupujúci nie je spokojný s vybavením reklamácie, má právo obrátiť sa na orgán dozoru (napr. Slovenská obchodná inšpekcia).
• Kupujúci má tiež právo na alternatívne riešenie sporu prostredníctvom subjektu alternatívneho riešenia sporov (napr. mediátor).
VI. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
• Tento Reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom jeho zverejnenia.
🛍️ Reklamačný poriadok – predaj šiat cez e-shop
I. ÚVODNÉ USTANOVENIA
Tento reklamačný poriadok sa vzťahuje na nákup tovaru cez e-shop a je v súlade so zákonom č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.
2. Nárok na odstúpenie od zmluvy a vrátenie tovaru do 14 dní
Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru.
Podmienky:
Tovar musí byť nepoškodený, nenosený a bez známok používania.
Musí byť vrátený v pôvodnom obale, vrátane visačiek (ak boli súčasťou balenia).
Vrátenie je možné na náklady kupujúceho, pokiaľ nebolo dohodnuté inak.
3. Spôsob uplatnenia odstúpenia od zmluvy
Kupujúci je povinný oznámiť odstúpenie od zmluvy e-mailom alebo písomne (vzorový formulár je možné zaslať na požiadanie). Tovar je následne potrebné zaslať na adresu predávajúceho.
4. Vrátenie peňazí
Po obdržaní a kontrole vráteného tovaru bude kupujúcemu vrátená plná suma za tovar najneskôr do 30 dní, a to rovnakým spôsobom, akým bola platba prijatá (pokiaľ sa nedohodne inak).
5. Reklamácia vady tovaru (záručná lehota)
Na všetky predávané produkty sa vzťahuje zákonná záručná doba 24 mesiacov. V prípade, že sa na tovare vyskytne vada, ktorá nebola spôsobená kupujúcim, má právo na bezplatnú opravu, výmenu alebo odstúpenie od zmluvy.
6. Lehota na vybavenie reklamácie
Reklamácia bude vybavená najneskôr do 30 dní od jej doručenia. O výsledku bude kupujúci informovaný e-mailom.
7. Vylúčenie zodpovednosti za vady
Záruka sa nevzťahuje na poškodenie spôsobené:
nesprávnym zaobchádzaním, mechanickým poškodením, nesprávnym praním alebo údržbou,
prirodzeným opotrebením.
Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť tento Reklamačný poriadok.
Zmena bude zverejnená na www.dreamdress.sk a v priestoroch prevádzky.
V Brezne , dňa 1.3.2025
Zodpovedná vedúca :
Jana Kúdelková